Основни задатак школе jе да омогући квалитетно образовање и васпитање за свако дете и ученика, под jеднаким условима. За ученика коме jе услед социjалне ускраћености, сметњи у развоjу, инвалидитета, тешкоћа у учењу, ризика од раног напуштања школовања и других разлога потребна додатна подршка у образовању и васпитању, обезбеђуjе се отклањање физичких и комуникациjских препрека, прилагођавање начина остваривања школског програма и израду, доношење и остваривање индивидуалног образовног плана (члан 76, Закон о основама система образовања и васпитања ; Сл.Гласник бр.88/2019,27/2018,6/2020,92/2023).
Директор школе Милан Бајић образовао је Тим за инклузивно образовање ОШ „Јосиф Панчић“ који ће у школској 2024/2025. години радити у следећем саставу:
- Милена Вукашиновић, психолог, руководилац Тима
- Валентина Антић, психолог
- Ивана Марковић, професор разредне наставе
- Мирјана Ћукаловић, професор разредне наставе
- Споменка Марковић, професор разредне наставе
- Сузана Милаковић, професор разредне наставе
- Татјана Филиповић, професор разредне наставе
- Наташа Бајковић, професор српског језика и књижевности
- Сања Глигорић, професор математике
- Марија Панић, професор енглеског језика
- Мирјана Димитријевић, професор географије
- Магдалена Оташевић и Марко Томић, представници Ученичког парламента
- Ивана Јоксимовић, родитељ ученика 4/2, представник Савета родитеља
Акценат рада Тима, у току септембра и октобра месеца школске 2024-2025. године ће бити на раној идентификацији ученика за које је неопходна индивидуализација у наставном процесу, формирању тимова за ученике којима је потребно увођење у рад по ИОП-у, припрему индивидуалних образовних планова. За ученике код којих индивидуализација и примена ИОП-а 1 нису дали адекватне резултате, бавићемо се избором и припремом адекватних садржаја и наставних материјала и увођењем у рад по измењеним стандардима.
Тим за инклузивно образовање школе имаће за циљ и омогућавање ученицима школе помоћи и подршке од стране локалне самоуправе (сарадња са стручним лицама из других школа и институција) и других организација и установа које нам могу помоћи у подизању квалитета рада са децом којима је потребна додатна подршка, као и на пружању помоћи ученицима из нестимулативних средина у процесу што лакшег укључивања у образовни процес.